Informació de contacte

dissabte, 19 d’octubre de 2013

JO VAIG A LA VAGA. 24 D'OCTUBRE.


AMPA CEIP BARRANQUET

JO VAIG A LA VAGA!!!!:

  • Perquè no vull que lleven més professorat a la meua escola.


  • Perquè vull que qualsevol xiquet i xiqueta tinga les mateixes oportunitats d’aprendre.


  • Perquè vull que els pares i les mares participen del meu procés educatiu. Els vull al Consell Escolar!



Perquè vull beca de menjador i de transport.




  • Perquè vull ajudes de llibres i material escolar.



Perquè necessite un centre nou on estudiar.

 

  • Perquè no vull estudiar en barracons.

Perquè vull estudiar en valencià.
 
 
 

  • Perquè no vull estudiar en una aula massificada.


Perquè estime la diversitat i no vull que segreguen a ningú.



  • Perquè l’alumnat amb necessitats educatives necessita recursos



Perquè no vull la LOMQE ja que no garanteix la igualtat d’oportunitats.





  • Perquè la meua escola pública és la millor, ÉS DE TOTES I TOTS!